REHAKU

GUNA MD kolagenové injekce

Jsou certifikované zdravotnické prostředky určené pro léčbu poruch a bolestivých stavů pohybového aparátu. Jsou vyráběny italskou společností GUNA, která se již více než dvacet let zabývá farmaceutickým výzkumem. Společnost GUNA tradičně ve svých přípravcích využívá především tělu vlastní látky ve fyziologických koncentracích v kombinaci s rostlinnými extrakty a dalšími přírodními látkami.
GUNA MD injekce obsahují kolagen (tropokolagen) kombinovaný s fytofarmaky, minerály a vitaminy. V místě aplikace dochází ke stimulaci novotvorby kolagenu a dochází tak ke zpevnění a posílení kloubního pouzdra, vazů a šlach, včetně kloubní chrupavky. Tento hlavní strukturální účinek kolagenu doplňují rostlinné a minerální složky účinkem protizánětlivým, hojivým a antioxidačním.

Transport lokálně aplikovaného kolagenu je postaven na patentovaném “collagen injectable delivery system”, který využívá dočasné porézní kolagenové sítě a postupného uvolnění aktivních látek do tkání.

Účinek GUNA MD injekcí je porovnatelný s analgetiky, nesteroidními antirevmatiky a lokálními anestetiky, tyto injekce však nezpůsobují nežádoucí účinkynevyvolávají riziko lékových interakcí (je možné je aplikovat např. i u pacientů warfarinizovaných, u pacientů s vředovou chorobou nebo s nemocnými játry a ledvinami) a dosud nebyly zaznamenány žádné alergické reakce.

Cílem léčby je ústup bolestí a zlepšení pohyblivosti svalů, kloubů, páteře, po úrazech, u degenerativních a revmatických onemocnění.
Aplikace je minimálně bolestivá, tenkou jehlou v místě bolesti nebo poruchy funkce, do podkoží, případně do svalu. Obvyklé dávkování je 5-10 aplikací, podle závažnosti a klinického stavu zpočátku dvakrát týdně, později jedenkrát týdně až do úlevy od bolesti.
Adresa
Rehabilitace a akupunktura s.r.o.
Hybernská 1617/40
Praha 1